Klubbstugan

Föreningens klubbstuga byggdes 1987. Den är belägen på Långdalen i Vreta by på ett område som föreningen arrenderat av Kimito Ungdomsförening. På samma område finns en gräsplan och en motionsbana.

I stugan finns ett samlingsrum med kök, 3 wc samt dusch och bastu. Vill man övernatta sker det på medtagen madrass i samlingsrummet. Grupper på ca. 10 personer ryms bra in. Samlingsrummet har renoverats hösten 2009.

Stugan hyrs ut åt grupper antingen för övernattning eller annan verksamhet med sunda förtecken.
Som vaktmästare, "hustomte" fungerar Peter Eriksson tel. 0400 583737, ksf@petereriksson.eu

Motionsbanan är ca. 2,5 km lång och är belyst. Om någon tänker motionera i Långdalen och belysningen på motionsbanan inte är tänd tryck på "knappen" ovanför postlådan på uteförrådet så tänds belysningen om en stund (under den mörka perioden).
Belysningen släcks AUTOMATISKT kl. 21.30.

Fotbollsplanen har måtten 60 x 100m. På gräsplanen finns flyttbara mål.

Klubbstugan
Stugan 2023
Samlingsrummet efter renoveringen 2009.
Renovering 2009.